GODMORGON SÖNDAG



Godmorgon! 
Måste börja detta inlägget med att säga att jag tycker så synd om Neymar! Han har en skada i en KOTA (i ryggen) och hans VM tid för denna gången är slut. Men han berättar även i en video att hans dröm om att bli världsmästare är inte slut! 
Bilden är från videon och ni ser att han nästan gråter... 
Jag tycker att alla som har Facebook/Instagram ska skriva något på Engelska till Neymar eller potogisiska (om ni kan det ;) ) 

Annars idag ska jag förmodligen vara med Amanda. Kommer bli jätte kul eftersom att det går att vara ute och det är ju fint väder.

Xoxo tea 

Kommentarer:

1 Aliciah:

Hej Tea! förlåt om det här låter taskigt, men det vill jag inte. Ena sekunden står det att du är tillbaka till bloggen, och jag blir jätte glad! sen går man in på bloggen och ser att det står "GODMORGON SÖNDAG" när det idag är Torsdag? det stod också att du skulle blogga 2 gånger om dagen hmm...

Svar: Vet att du och många andra tycker det... Ska förbättra mig för eran skull <3
Tea

Kommentera här: