HEJ BLOGGEN



Hej! 
Var ett tag sedan jag bloggade nu. Känner att nu när jag är ledig så blir det inte lika mycket bloggande som det var innan... 
Eftersom att det är sommarlov, man gör mycket som att vara mycket med kompisar tex. Och då vill man inte blogga under den tiden.

Hoppas ni förstår?

Jag har iallafall bestämt mig för att jag ska fortfarande hålla igång bloggen men det blir inte riktigt som innan. För nu under sommarlovet vill jag inte ha MASSOR att tänka på och så bloggen på det. Det blir för mycket...
Så därför ska jag försöka att blogga morgon och kväll iallafall och kanske något inlägg på dagen. Sedan efter sommarlovet så sätter jag igång bloggen som vanligt, antagligen.
Sen vet jag ju inte om det ändras under sommaren och jag verkligen LÄNGTAR efter bloggen. Men så som det ser ut nu som blir det iallafall morgon och kväll inlägg. 

För mer uppdatering från mig kan du kolla min ask- ask.fm/teacarlson eller min videofyme- teacarlson 

Xoxo Tea

Kommentera här: