DEL 4

Vilka var de två männen som ville hjälpa mig? Och vem var den mannen som var den "onda". Alltså han med det svarta håret.

Jag vet inte riktigt hur jag kände mig vid den stunden när de två männen berättade för mig att de hade hjälpt mig och sånt.
Jag kunde inte riktigt förstå hur illa det hade gått för mig om inte männen hade "köpt" mig. 
Men just då ville jag bara hem, till familjen. 

Jag  sade till de två männen:
-Men ska jag få åka hem eller?

-Detta är ganska svårt att förklara Elsa... Men så som det ser ut nu... Nej, du kommer inte komma hem. För mannen med det långa, svarta håret kommer att hålla ett öga på dig och din mamma och pappa. Men vi två ska försöka få tag på polisen och berätta om den onda mannen som tog dig. Det kommer att bli svårt för han som tog dig har koll på allting i hela staden. Om vi ringer in till polisen kommer han att ta oss eller dina föräldrar... Han hör, vet, känner allting.


Det var en i skolan som inte hade sätt att jag har lagt ut del 4. Så här har du den😉

Xoxo

Kommentera här: